6_А клас. Українська мова
Вітаю вас !
Контрольна робота. Лексикологія ( тести і завдання ) 01.11
Фразеологія
Поняття про фразеологізм, його лексичне значення
Опрацювати П.12 с.37, виконати вправу 93 с.40 02.11
Джерела українських фразеологізмів, їх різновиди. Ознайомлення з фразеологічним словником
Опрацювати матеріал підручника П.13, виконати вправу 102 03.11
Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів
Опрацювати П.14, виконати вправу 106 04.11
Словотвір. Орфографія
Змінювання і творення слів. Твірне слово
Опрацювати П.16, виконати вправу 124 16.11
Основні способи словотворення
Опрацювати матеріал підручника П.17 с.55-56, виконати вправу 134 17.11
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова
У словотвірному ланцюжку новоутворене слово є твірною базою для наступних слів: дати - продати - продаж - продажний - продажність; щастя - щасливий - щасливенький.
Опрацювати матеріал підручника П.17 с.58 - 60, виконати вправу 144 18.11
Добрий день!
Правопис складних іменників. Особливості творення іменників
Опрацювати теоретичний матеріал (скинула ), вправа 289 (прочитати ), виконати вправу 320 26.01
Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о)
Опрацювати П.35, виконати вправу 299 27.01
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові
Опрацювати П.36, виконати вправу 304 31.01
Правопис складних іменників
Вивчити правила ( скинула ), виконати вправу 321 01.02
Правопис складних іменників. Тренувальні вправи
Виконати вправу ( скинула ). Випишіть складні іменники, з 3 словами ( на вибір ) складіть речення 02.02
Розвиток мовлення. Письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення
Написати переказ 03.02
Узагальнення вивченого з теми "Іменник"
Виконати тестові завдання вправа 329 с.124-125 07.02
Контрольна робота. Тестування, виконання завдань з теми "Відмінювання та творення іменників. Правопис іменників" 08.02
Прикметник
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Опрацювати П.40, виконати вправу 333 09.02
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу
Опрацювати П.41, виконати вправу 346 10.02
Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису)
Визначити стилі запропонованих уривків ( надіслала).
Написати твір-мініатюру "У зимовому лісі" 14.02
Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи
Вправа 606 ( скласти план ) 15.02
Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи
Написати переказ 16.02
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення
Опрацювати П.42, виконати вправу 353 17.02
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення
Вивчити правила П.42, виконати вправу 352 21.02
Аналіз письмового переказу
Повторити правила П.40 - 42 22.02
Повні й короткі форми прикметників. Відмінювання прикметників
Опрацювати П.43, виконати вправу 361 23.02
Прикметники твердої і м'якої груп, їх відмінювання
Опрацювати П.44, виконати вправу 372 24.02
Усний порівняльний опис двох рослин за ілюстрацією
Порівняти дві квітки за поданим планом 14.03
Тренувальні вправи
Виконати вправу: записати слова, розподіливши їх у дві колонки (надіслала ) 15.03
Контрольна робота. Прикметник І ч. (тести і завдання ) 16.03
Творення прикметників. Перехід прикметників у іменники
Опрацювати П.45, виконати вправу 377 17.03
Написання прикметників із суфіксами -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-
Виконати вправу 389 21.03
Букви е, о, и у прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-
Опрацювати матеріал підручника П.46, виконати вправу 391 22.03
Тренувальні вправи
Вивчити правила П.46, виконати вправу 385 23.03
Написання не з прикметниками
Опрацювати П.47, виконати вправу 397 24.03
Написання складних прикметників разом і через дефіс
Опрацювати П.49, виконати вправу 416 28.03
Написання -н- і -нн- у прикметниках
Опрацювати П.48, виконати вправу 406 29.03
Написання прізвищ прикметникової форми. Розбір прикметника як частини мови
Опрацювати П.44 с.144, П.50, виконати вправу 423 30.03
Розвиток мовлення. Складання характеристики знайомої або відомої людини з використанням прикметників
Скласти характеристику 31.03
Повторення теми, підготовка до контрольної роботи
Виконайте тестові завдання с.160 - 161 04.04
Контрольна робота. Прикметник ІІ ч. (тести і завдання ) 05.04
Числівник
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Опрацювати П.52, виконати вправу 436 06.04
Числівники кількісні і порядкові
Опрацювати П.53, виконати вправу 441 07.04
Творення числівників. Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників
Опрацювати матеріал підручника с.167, виконати вправу 437 11.04
Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною
Опрацювати матеріал підручника вправа 608 с.242 - 243, написати твір 12.04
Відмінювання кількісних числівників. Буква ь у кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Відмінювання дробових і збірних числівників
Опрацювати П.54 - 55, виконати вправу 458, 469 13.04
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний
Опрацювати П.56, виконати вправу 478 14.04
Узгодження числівників з іменниками
Опрацювати П.57, виконати вправу 492 18.04
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
Опрацювати теоретичний матеріал с.179 - 180 та додатковий матеріал, виконати вправу 481 19.04
Творення числівників. Морфологічний розбір числівника як частини мови
Опрацювати теоретичний матеріал с.180, додатковий матеріал (надіслала), виконати тестові завдання с.186 - 187 20.04
Контрольна робота. Тестування, виконання завдань з теми "Числівник"
Виконати контрольну роботу 21.04
Займенник
Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням. Відмінювання займенників усіх розрядів. Особові займенники. Зворотний займенник себе
Опрацювати П.59 - 60, виконати вправу 504, 513 25.04
Комментарии
Отправить комментарий