11 клас.Українська література
Вітаю вас!
Юрій Яновський " Майстер корабля ". Новаторство художньої форми ; модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору. Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів
Прочитати роман, аналіз роману (письмово) 01.11
Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер,Сев, Тайах та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря. Морально-етичні колізії твору
Охарактеризуйте образи роману 03.11
Розвиток мовлення. Висловлення власної думки про способи самоствердження людини
Підготуватися до контрольної роботи 17.11
Доброго ранку!
Іван Багряний "Тигролови". Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу
Прочитайте роман, виконайте завдання 5 ( 1, 2,3,4,5,6,7 ) сторінка 163 26.01
Скласти таблицю "Добро і зло в романі" 31.01
Воєнне лихоліття
Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду
Опрацювати матеріал підручника с.164 - 171, прочитати кіноповість "Зачарована Десна" 02.02
Олександр Довженко "Щоденник", " Зачарована Десна". Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-прозаїк.Довженко-художник
Ознайомитися зі змістом "Щоденника" 07.02
Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби - "Щоденник". Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою
Прочитати твір "Зачарована Десна". Записати характеристику одного з героїв 09.02
Історія написання "Зачарованої Десни" (1942 - 1956), автобіографічна основа, сповідальність. Поєднання минулого і сучасного, Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті
Заповнити порівняльну таблицю: Сашко-оповідач й Автор-оповідач 14.02
Олесь Гончар "Модри Камень". Творчий злет у 1960-ті. Рання новелістика, її неоромантизм. Мрія і дійсність у новелі "Модри Камень". Образи українського бійця і юної словачки Терези
Опрацювати матеріал підручника с.178 - 187, запитання 10 - 11 с.182 (письмово) 16.02
Літературне "шістдесятництво"
Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. "Шістдесятництво" як явище культурологічне й соціальне. Його зв'язок із дисидентським рухом
Опрацювати матеріал підручника с.188 - 189. Стисло опишіть зображення на вітражі . Що символізують образи вітража ? с.188 21.02
Василь Симоненко "Задивляюсь у твої зіниці...", "Я...". Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі. Інтимна лірика В.Симоненка
Виразно читати твори В.Симоненка с.190-193, художні засоби вірша "Задивляюсь у твої зіниці..." (письмово) 23.02
Дмитро Павличко "Два кольори", "Я стужився, мила, за тобою..." Основні мотиви його творів
Опрацювати матеріал підручника с.194 - 196, завдання 6 с.196 (письмово )
1 вірш поета-"шістдесятника" вивчити напам'ять 14.03
Іван Драч "Балада про соняшник". Невтомний шукач нового змісту і нової форми. Переосмислення жанру балади. Символічність образів соняшника, сонця
Опрацювати с.197 - 199, аналіз поезії "Балада про соняшник" 16.03
Микола Вінграновський "У синьому небі я висіяв ліс". Вселюдські, національні мотиви крізь призму "інтимного самозосередження". Поезія про "вічну", одну-єдину любов, яка перемагає труднощі, долає час і простір
Опрацювати матеріал підручника с.200 - 202, скласти паспорт до твору 21.03
Григір Тютюнник "Три зозулі з поклоном". "Вічна" тема "любовного трикутника" в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу
Опрацювати матеріал підручника с.203 - 208, знайдіть у новелі художні деталі. Випишіть їх у зошит 23.03
Контрольна робота. "Під чужим небом". Воєнне лихоліття. Літературне "шістдесятництво" 28.03
Митець і суспільство
Ліна Костенко "Страшні слова, коли вони мовчать...", "Хай буде легко. Дотиком пера...", "Недумано, негадано...", "По сей день Посейдон посідає свій трон...", "Маруся Чурай".
Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю
Опрацювати матеріал підручника с.209 - 211 30.03
Ліна Костенко "Страшні слова, коли вони мовчать...", "Хай буде легко. Дотиком пера..."- ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва. "Недумано, негадано..." - інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання
Опрацювати матеріал підручника с.211 - 214, зробити ідейно-художній аналіз поезії (на вибір) 04.04
Ліна Костенко "По сей день Посейдон посідає свій трон...": мотив єднання людини зі світом рукотворної краси і природою
Опрацювати матеріал підручника с.214 - 215, вивчити напам'ять одну із поезій 06.04
Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах "Маруся Чурай". Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання
Опрацювати матеріал підручника с.215 - 233, паспорт твору (письмово) 11.04
Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини
Запитання 2 с.222 (письмово) 13.04
Розвиток мовлення. Написання листа героїні роману "Маруся Чурай" ( висловлення власного ставлення до вчинку головної героїні ) 18.04
Стоїчна українська поезія
Огляд життя й творчості Василя Стуса. Поет як символ незламного духу. Вірш "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе..." - зразок "стоїчної" поезії в світовій літературі. Стан активної позиції ліричного героя В.Стуса в поезії "Господи, гніву пречистого..." Екзистенційна проблема вибору, віра в себе
Опрацювати матеріал підручника с.234 - 238, вивчити напам'ять одну з поезій 20.04
Сучасна українська література
Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ - на початку ХХІ ст. З'ява нового літературного покоління.Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Поезія і проза: І.Римарк, Ю.Андрухович, Г.Пагутяк
Опрацювати матеріал підручника с.239 - 248, с.248 запитання 1 (письмово) 25.04
Комментарии
Отправить комментарий